Koordynator do spraw dostępności

Wójt Gminy Sokoły, wykonując dyspozycję art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, wyznaczył panią Wandę Barbarę Idźkowską – Sekretarza Gminy do pełnienia funkcji Koordynatora do Spraw Dostępności.

 

Kontakt:

Urząd Gminy Sokoły

ul. Rynek Mickiewicza 10

18-218 Sokoły

tel. 86 4763010

e-mail: sekretariat@sokoly.pl

 

Do zadań Koordynatora należy w szczególności:

1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez jednostki organizacyjne Gminy Sokoły;

2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;

3) monitorowanie działalności jednostek organizacyjnych Gminy Sokoły w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Udostępniający: Gmina Sokoły

Wytwarzający/odpowiadający: Urząd Gminy Sokoły

Data wytworzenia: 2022-02-16

Wprowadzający: Wojciech Maleszko

Data modyfikacji: 2022-02-16

Opublikował: Wojciech Maleszko

Data publikacji: 2022-02-16